You’re not worth my love

Klockan är 9.37, och jag har redan hunnit med både klippning och solning. Och så har jag hunni förbanna min kära mataffär för att yoghurten jag köpte igår har bäst-före-datum idag. Visst, den går att äta idag men så fort den är öppnad är det ju i princip kört, så det blir till att reklamera tror jag!

Senare idag är det tänkt att jag ska ta mig till skomakaren, och även ringa min nya hyresvärd för lie uppdateringar om lägenheten. Och så ska jag och Hanna ta oss en simur, sen kommer Malin över för et Jim Carrey-marathon! Today's gonna be a good day.

Ajust, jag var ju och handlade på mellandagsrean i helgen. Men så mycket rea-shoppning blev det inte egentligen.

Köpte dessa två skivor bland annat:

Lyssna på: Niklas Strömstedt - 24 timmar
Westlife - How to break a heart

 

Det blev även en vinterjacka, ett par uggs (fejk, ofcourse), ett linne, brännbara cdskivor, box med alla tre Pirates-filmerna (LÖÖVE IT), Yes man med Jim Carrey... Ja, roligare än så blev det väl inte. Skulle ha köpt endast en mobil, men det brukar inte bli som jag tänkt mig.


Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0