Århundradets bästa?

För någon/några veckor sedan hade jag, Malin och Frida dragit ihop en tjejvinkväll hemma hos den sistnämnda. Då började det pratas om att göra en musikvideo inom gänget. Killarna gör en och tjejerna gör en. Visst, det lät ju som en jättebra idé sådär på småtimmarna.

Nu låter det som en ännu bättre idé! Varje gång jag hör en bra, glad låt som har en story får jag upp bilder i huvudet om hur vi skulle kunna göra en video till den låten. Vilka låtar det är tänker jag inte ta offentligt. Man vill ju inte ge konkurrenterna fördel! Men jag hoppas verkligen att vi gör något av detta, så att det inte bara rinner ut i sanden som alla bra idéer har en tendens att göra.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0