Bouncing of the walls

Mitt schema imorgon ser ut som följer:

  • 8.00 - Lämna katten hos veterinären i K-holm
  • 9.05 - Tandläkaren i Flen
  • 10.00 - Frisören

Och därefter ska jag hinna med att skriva om ett referat, fila på en intrevju, läsa lite kurslitteratur och vara EXTREMT förkyld. Wish me luck.


På tal om inget alls.
JAG har i princip redan klurat ut vilka roller alla ska ha i de olika låtarna som
JAG har som förslag till musikvideorna.
Lite smått överambitiös var ordet.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Haha det lär väl inte bli nån vidare tävling eftersom jag antar att ingen av killarna har en fd. mvg-elev i rörlig bild i sitt lag?;)

2009-02-12 @ 11:29:27
URL: http://hannachristine.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0