Klart att vi tar kort här på ICA. Har du med egen kamera så!

Böö.
Jag är inte alls motiverad att fortsätta plugga. Tror inte riktigt att det är det här jag vill egentligen. Det enda jag vet är att jag INTE vill ha ett vanligt 9-5 jobb, + att jag ska tjäna jävligt bra på det jag gör. Kanske man skulle hoppa av, jobba ett tag till och fundera på saken?



Och appropå plugget. Idag fick jag höra något så absurt att jag inte visste hur jag skulle reagera.
"Vadå, bjöd han dig på plankstek? Gud vad vidrigt. Det är ju sånt de äter i sånna här små hålor med en stor stark till. Och så har dom typ pulvermos och pulversås till. Du skulle ha tagit en pizza istället".
Och det fanns ingen som helst ironi i denna konversation.
Så nu ska jag och min bonde mjölka korna, slänga ihop plankstek med pulvermos och pulversås, och fundera på vilken pizza vi ska äta när vi firar 1,5 år på fredag.

Simma lugnt, stackas lilla småortsfolk. MU!


Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Vad är det där för människor? Vem dissar plankstek liksom? ... Fan, nu blev jag hungrig haha.

2009-02-24 @ 16:38:11
URL: http://hannachristine.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0