Uppror

Varje år tittar jag på första deltävlingen i melodifestivalen. Varje år blir jag förbannad och säger att jag aldrig mer ska titta på den här skiten. På grund av att rätt låt ALDRIG går vidare. Igår var det same same, but different.
Jag har lärt mig att acceptera att mina favoritlåtar aldrig vinner. Men när hela programmet blir värdelöst och tråkigt att kolla på, varför ska jag då slösa bort en och en halv timme på det? Då kan jag lika gärna vänta till stora finalen i maj, och bli upprörd då istället. För inte fan tänker jag vara arg varenda lördag i två månader framöver.

Nej, nästa lördag blir det filmkväll istället. Vilka är på en bojkott?

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0