Hmpf.

Jag jobbade 11-21.15 igår. En mastodonttid, men bra betalt på en lördag. Efter det var det födelsedags/inflyttningsfest som gällde, och därefter amazon. Jag skippade det sista, då jag inte kände att jag hade tid, ork eller pengar. Men födelsedagskalas är alltid trevligt då de man firar alltid är glada. Men vilken sorts fest man än hamnar på finns det alltid någon som går in för att vara en partypooper.

Jag vet att man inte ska skriva när man är upprörd över något, så jag struntade i att skriva igår och tänkte att min irritation skulle ha gått över idag. Men jag är fortfarande irriterad, och det kommer jag vara ända tills jag har fått tala ut om alla mina irritationer. Hoppas att detta ska hjälpa lite iallafall.

Jag menar, jag visste inte ens att man KUNDE fuska i singstar. Och jag visste verkligen inte att folk kunde bli sura över det. Jag trodde att singstar var något man spelade med sina vänner för att det är så otroligt roligt, och då spelar det ingen roll om man står en person eller tio vid micken. Men jag hade tydligen fel, och det fick jag minsann höra resten av kvällen. Inte "in my face" men sådär lite diskret som man gjorde på högstadiet när det berättas tillräckligt tyst för att det ska verka som att jag inte ska höra, men ändå tillräckligt högt för att jag SKA höra.

Jag är inte sur för att någon tycker illa om mig, jag är van. Jag är sur för att någon försökte förstöra mitt humör hemma hos min vän. Hos mina vänner får jag sjunga hur jag vill, jag kan tillochmed komma dit i pyjamas utan att någon ska få förstöra mitt humör.

Har man sett, det kändes lite bättre.

(Och detta skriver jag inte för att jag vill att ni ska ställa er på min sida och tycka som jag. Man ska ALLTID skaffa sig en egen uppfattning. Jag skriver av den enkla anledningen att jag mår mycket bättre när jag har fått skriva av mig lite.)

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Bli sur över ett partyspel som singstar känns väl lite väl barnsligt.. Pinsamma människor!

2009-01-25 @ 10:57:11
URL: http://hannachristine.blogg.se/
Och vem fan är du då? Robert

w0rd. Btw, snygg sida.

2009-01-25 @ 12:19:39
Och vem fan är du då? Johanna

Synd att ja missade hela festen =(

ja har faktiskt ingen aning om va som är skillnad på en fors och en älv, men ja tror du har en bra tanke där =)

2009-01-26 @ 11:09:43
Och vem fan är du då? Elin

Hej Therese!

Jag är hemskt ledsen om jag upprörde dig så värst att detta måste orsaka så stor kalabalik att det mynnar ut i ett blogg inlägg! Jag är bara funtad på det viset att spelar vi vuxna människor spel, så är det roligare om det är på samma villkor. Jag är ju trots allt en idrotts- och tävlingsmänniska rätt igenom. Jag kände min ganska utanför i hela spelet, och det kändes som du och Malin helst ville spela själva! Det var inte värre än så. Iallafall, så ber jag än en gång om ursäkt om jag upprört er!



Kram Elin!

2009-01-28 @ 15:33:52

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0