Idétorka till en bra rubrik

Frida, jag är väldigt tacksam över att jag fick höra din åsikt angående lägenhetsbytet. Föreslår att alla ni andra som läser också  tipsar om vilken som låter bäst.

Idag har jag lite saker som måste göras. Måste upp till banken och försöka fixa något slags kvitto som visar att jag har betalt kåravgiften så att jag får gå i skolan. Sen måste jag även fixa någon form av pendelkort, komma på något att äta och ta mig en sista titt på lägenheten.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Personligen så värdesätter jag nog egen tvättmaskin framför diskmaskin. Men å andra sidan är det jag som ansvarar för tvätten härhemma och Rickard för disken så han är kanske av en annan åsikt;)

2009-01-14 @ 12:42:55
URL: http://hannachristine.blogg.se/
Och vem fan är du då? Johanna

Jag skulle aldrig byta bort min diskmaskin.. Ja tänker lite så här, hur ofta tvättar du jämfört med diskar?

2009-01-15 @ 09:57:50
URL: http://zoogin.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0