If it's not rough it isn't fun

Jag är så trött nuförtiden så jag har inte prioriterat fyndiga blogginlägg. Men nu har jag lite tid över, och detta har jag hunnit med när jag inte har bloggat:

När man är trött sover man, och när man sover drömmer man. Ibland kan det vara en fördel att komma ihåg allt man drömmer, som jag gör. För några veckor sedan drömde jag att en anderöst ringde till mig och sa att jag skulle spela stor lotto med joker, lördagsdragningarna. Sagt och gjort, efter jobbert gick jag och spelade bort en hundring. Hur det gick? Jag vann 103 kr! Visst, det var ingen storvinst, men bara det att jag hade drömt och sedan faktiskt tjänade 3 kronor på spelet tyckte jag var ganska coolt. Skillnad hade det varit om jag spelat för 100 men bara vunnit 50 kr. Då hade ju andejäveln lurat mig.

Jag har även hunnit börja skolan. Eller, jag har hunnit varit på upprop och registrera mig för kursen. Men jag är himla nyfiken över vad de närmsta 3 åren i Flemingsberg har att erbjuda.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0