Let's have some fun, this beat is sick

Det bästa som finns är att träffa vännerna och göra "helgsaker" mitt i veckan. Idag var det tvspelande som gällde, platsen var Johannes residence. Little big planet hette spelet, och det kan vara ett av de roligaste spelen någonsin. Och jag tittade ändå bara på! Frida, Robin, Johansson och Johannes stod för spelandet medan jag, Evelina och Micke stod för den eminenta guidningen genom spelet (man är aldrig så bra som när man sitter brevid och kollar). Asgarven kom från oss alla.
Sällskapsspel - släng er i väggen! Inget går upp mot att samla sina vänner för ett parti Little big planet. Hoppas att detta kan göras om snarast, med fler kontroller så att spelet om möjligt blir ännu mer kaotiskt!

Tack folket för flera välbehövliga skratt!

Imorgon är jag ledig precis hela dagen. Det var tänkt att jag skulle ha gått på insparksfesten och tog då ledigt från jobbet, men på grund av tågkomplikationer skippar jag det. Så det blir hemmamys med Robin, Evelina och Micke. På schemat står middag, sällskapsspel, filmtittande och - om jag känner för det - en och annan drink.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0