Shit happens. Rama-rama-ding-ding.

Idag inträffade två mer eller mindre komiska saker.

1. Jag och "R på jobbet" sitter och smsar fram och tillbaks huruvida jag kan jobba idag eller inte. Det bestäms att jag ska jobba 14-19, och jag skickar då iväg ett sms till Robin där det står: "Jag måste jobba 14-19. Puss!"
Som svar får jag: Jag tror du skickade fel, men tack ändå! / R
HAHA. Tabbe. Tur att det var ett ganska oskyldigt sms. Kunde blivit ganska jobbigt att gå till Ica annars.

2. En annan R, närmare bestämt lärar-R var inne och handlade idag. Sist han var inne lyckades jag fibbla till det så att han fick betala 200 spänn för sin sallad. Och han hade inte ens köpt sallad. Detta var han inte sen att påpeka idag, och drog det ena skämtet efter det andra om att han var så smart och att jag minsann inte kunde trycka på rätt knappar. När han skrockande är påväg därifrån  och har betalat med kortet säger jag lite vänligt: "R? Du har slagit fel kod".
Hoppsan, så det kan gå.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Haha, vilken dramatik det kan vara på ica!

2009-01-26 @ 22:53:21
URL: http://hannachristine.blogg.se/
Och vem fan är du då? Johanna

Hahaha du är inte den enda som har skickat fel till R.

2009-01-27 @ 12:04:35
URL: http://zoogin.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0