Did you really think I'd let you kill this chorus?

Nästa vecka är räddad. Fick ju ledigt trots att jag inte ville, då jag inte har råd med det. Nu har jag lyckats roffa åt mig alla Kerstins tider den veckan, och det kan vara det skönaste som finns då hon aldrig jobbar längre än typ 4 timmar. En lagom arbetsdag för mig.

Den här dagen har gått relativt segt, får stå ut till klockan 6 när Jessica slutar jobba och Fredde och Jossan tittar förbi för att hjälpa mig leta bil =) Och imorgon bär det förhoppningsvis av till Ikea igen (för tredje gången på mindre än en vecka) för att inhandla en ny säng!


Then think of what you did
 And how I hope to God she was worth it.
When the lights are dim and your heart is racing as you're fingers touch your skin.

I've got more wit, a better kiss, a hotter touch, a better fuck
Than any girl you'll ever meet, sweetie you had me

Boy I was it look past the sweat, a better love deserving of
Exchanging body heat in the passenger seat?

No, no, no you know it will always just be me

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0