Fuck you very much

I can be so mean when I wanna be
I am capable of really anything
I can cut you into pieces
When my heart is broken


En av de positiva sakerna med att slippa dig var att jag kunde göra precis vad jag ville. Så ring ALDRIG mer och säg vad jag får göra och inte göra.
Fredde och Jossan ringde aldrig dig när jag kom hem till dem mitt i natten, för att jag inte vågade sova hemma i rädsla för vad jag kunde göra. Jessica ringde aldrig dig när jag slutade äta på grund av att ditt beteende gjorde mig illamående. De ringde dig aldrig från Ica när jag helt enkelt inte orkade gå dit.
När din flickvän mår SÅ dåligt, då kan du höra av dig. Men eftersom att du inte bryr dig över huvud taget, så kommer jag inte heller göra det. Men då kan jag i alla fall förstå om du ringer och ber mig sluta. Ring inte och skäll på mig om hon bara är lite upprörd för att jag tycker illa om henne. För det gör inte att jag kommer tycka snällare saker om någon av er.
Jag hade kunnat gå vidare på ett bra sätt om du hade varit ärlig från början, men du var tvungen att förstöra precis allt.
Jag hade kunnat hantera det här bättre, och kanske fortfarande tycka om dig som människa. Men jag kan inte ens göra det längre.

Det här är förhoppningsvis det sista bittra inlägget jag skriver, men om du vill anmäla det här istället så orkar jag inte ens bry mig.

I'm sorry if you feel that I'm beeing kinda mental,
But you left me in such a state
Now I'm gonna do to you what you did to me

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Vet inte riktigt vad det rör sig om, men juristen vill bara berätta att ingen kan åtalas för förtal om man inte skrivit ut personens fullständiga namn:) Så hetsa på, det kan dom jävlarna gott ha;)

2009-08-01 @ 16:12:52

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0