Hoping the angels would carry you home

Ibland är det svårt att hålla skenet uppe.

Det står en människa i kön och pratar med sina vänner.

- Aldrig att jag vill jobba här, dom är så jävla otrevliga här.

Jag försöker ignorera detta, sätter på mig mitt allra finaste leende och säger Hej!
Inte ett ljud från bruden.
VEM var det som var otrevlig?
VEM har sagt att jag ens vill ha henne inne på ICA? Åk till Netto istället. Blää.

Men inget kan förstöra min dag, ikväll blir det grillning med Hanna och Jossan, imorrn drar jag och syrran till IKEA för att köpa säng och kolla på Harry P igen, och på onsdag försöker jag ordna någon form av kväll (myskväll, filmkväll, VINKVÄLL) med Malin och Frida. Jag tror att jag är mest på.

Man borde kanske ordna en släpkärra om jag ska köpa säng?

Leaving it all with my only friend
Her beauty was lifeless on the stair
Oh baby I´ll carry you away
Into the garden´s tale
But everything died and turned to stones
I laid her down under the old oak
Seing it all blossom forever more

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Gaah såna människor vill man bara slå! (Nej, jag har inte gått den där kursen i anger management än;P) Har du tänkt nåt mer på Lasse W i Linköping?

2009-07-20 @ 20:12:02

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0