I get knocked down, but I get up again!

För några dagar sen började jag planera en spontan vinkväll som ägde rum igår kväll (jag vet att om dn är planerad så är den inte spontan, men det låter roligare om man säger att den var spontan). Malin och jag var alldeles för taggade för vårat eget bästa, och när Madde och Frida tillslut anlände förstod jag att det skulle gå åt skogen.

Då det ryktades om att det pågick en volleybollmatch nere i parken, styrde vi våra små fossingar ditåt (efter några omgångar öl/vin-spel). Men parken låg öde. Så vi slängde oss i bilen, och Jessica visade att hon minsann förtjänar att köra min lilla räser, för det gick förvånansvärt snabbt genom staden. Vi hamnade på orrö, lika öde där. Perfekt för ett dopp eller fem! När myggorna anföll slängde vi oss in i bilen igen, våldgästade David och Johannes som såg väldigt förvånade ut under hela den korta stund vi var där. Vi återvände hem, mina gäster blev hemskjutsade, Jessica återvände med bilen med Madde liggandes på gatan.

Kvällen slutade med att jag stod och hällde vatten på grannens balkong, då Madde hade varit utomordentligt duktig och prickat den med kvällens middag. Jag håller mig inne resten av dagen, av rädlsa för att möta grannar med högafflar och brinnande facklor. Nu är det film som gäller, Baksmällan!

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Madde

"då Madde hade varit utomordentligt duktig och prickat den med kvällens middag" haha skön beskrivning fast du ändå inte riktigt beskriver ordagrant(?) haha

2009-07-25 @ 00:09:07

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0