Oh Cinderella, they aren't sluts like you

When I wake up in my makeup
It's too early for that dress

When I wake up in my makeup
Have you ever felt so used up as this?


Mina ben är blåa efter klänningen, mina skor är förstörda och jag har typ växtvärk i armarna. Men jag hade en rolig kväll/eftermiddag igår så jag kan inte klaga! Började med singeltjej-middag hos mig, drog till Johansson där det blev Buzz och Singstar, drog vidare mot Albin där min och Fridas vistelse inte blev långvarig. Inte för att det var tråkigt, men vi ville ut på äventyr och då hamnade vi i Nyköping. Inte det bästa vi gjort, men inte heller det sämsta så vi är nog ganska nöjda med kvällen.

Då ALLA vi känner hade druckit igår slutade det med att vi blev kvar i Nyköping över natten, men Johanna var en ängel och släpade sig ur sängen imorse för att hämta oss, så efter en kortare "nästan-walk-of-shame" befann vi oss i bilen på väg hem.

Och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra med mitt liv. Eller i alla fall med den här dagen. Lutar åt en heldag i soffan med cola i glaset.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0