Plocka bort lilla pojken, HEJ!, drick, tack så mycket H**ler, sätt tillbaka pojken, gör en grimas och slå dig själv 3 gånger i fejset!

Nu har jag nästan återhämtat mig från gårdagen. Fattas bara en dusch, men jag tror att jag är äcklig en liten stund till. Gårdagen var otroligt rolig, med några gamla bekanta, massor med nya bekanta, fyllepromenader, ölspel med vin och sjuka regler och Metallica i telefonen. Dagens låt får vara Sunday bloody sunday, eller "Smao neigrer i sandeein" om man hellre vill sjunga det.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Frida

Vart har du festat? Jag har missat något :)

2009-07-19 @ 22:48:15
URL: http://fledenvik.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0