The whole wide world is my stage

Idag var en riktig pissdag på jobbet. Kunderna var sura, personalen var sur (mig själv inräknad), och allting gick åt skogen! Och när det gick åt skogen, var det antingen när ett gäng killar i 20-årsåldern stod i kassan, eller en sur tant som minsann skulle påpeka hur fel det var. Typiskt.

Och nu har vi hämtat kattungarna! Egentligen känner jag att jag skulle klara mig alldeles utmärkt utan, men de är ju himla söta. Och blir det för mycket får Jessica helt enkelt ta över dem när hon flyttar nån gång.
Frida var här och hälsade på kissarna, och vi passade på att kolla på lite film. När jag hade avslöjat slutet tyckte hon att hon kunde gå hem, så vi sa adjö.

Frida bekräftade iaf att jag inte var den enda på ICA som ville att white trash-paret skulle byta affär. Nu gäller det bara att lyckas få dem att fastna på övervakningskameran, skriva ut en smickrande bild och skriva att de beter sig misstänksamt och borde portas. Undrar om jag kan skicka Frasse på dem?

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Madde

jag tycker dom gör ett otroligt dåligt val att gå till ICA för att handla, SUGIT! och det var tråkigt nog jag som var den största bitterfittan idag på jobbet SORRY ska försöka att aldrig upprepas :) grönangrönangrönangrönan!

2009-07-28 @ 00:55:04
URL: http://maadeleinekarlsson.blogspot.com

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0