Är Lily Allen helt underbar? Ja.

För några dagar sen fastnade vi vid de enda (och tillfälliga) rödljusen som finns här i staden. De första bilarna börjar komma från andra hållet, och först i raden åker en liten tant. Som alla vet ska man ju köra över lilla refugen efter bron, så att man hamnar på rätt sida. Men inte lilla tanten inte! Hon bränner på, och utanför Juto inser hon att: ojdå, här skulle jag nog inte köra. Bilarna som kom från andra hållet fick snällt stanna vid övergångsstället så att tanten kunde trixa sig över övergångstället och över på andra sidan. En spännande eftermiddag i Flen helt enkelt!

Idag skulle min semester ha börjat, men jag ska släpa mig till jobbet klockan 16 en sista gång, SEN är jag tamejfan ledig. Vem vet vilka jag träffar på idag?

Since you've gone I've lost that chip on my shoulder
Since you've gone I've feel like I've gotten older
And now you're gone and it's as if the whole wide world is my stage
Now you've gone it's like I've been let out of my cage

You always made it clear that you hated my friends
You made me feel so guilty when I was running around with them
and everything was always about being cool and now
I come to realize there's nothing cool about you at all

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0