Försvinn.

Okej, jag vet att ICA är bäst i Flen, med roligaste och snyggaste personalen, men vissa personer borde bara välja en annan affär. Speciellt om personen i fråga har med sig sin nya white trash-flickvän.

För det första mår jag faktiskt fysiskt dåligt när jag ser någon av dem, då jag inte kan förstå att jag fick för mig att sjunka till en lika låg nivå som de, och dessutom stanna där i 2 år. Och illamående är inte bra när man sitter i kassan.
För det andra blir jag som Hulken när jag sitter där, och med tanke på att jag inte är så värst stabil annars heller, blir jag en allvarlig samhällsrisk när detta inträffar. Så jag hoppas, för deras skull och för övriga kunders skull, att de väljer en affär där de är välkomna. Typ Netto.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0