Empty spaces, what are we living for?

Robin skulle träffa sitt folk klockan 5. Jag skulle träffa mitt folk klockan 6. Här sitter vi, 20 i 8, och glor som två fån. Och Claes, min egen kusin, har inte ens kommit han heller. Min egen släkt. Luktar jag verkligen så illa? Det här kan sluta illa. Men våran alkomätare visar 0,9 (ganska opålitlig iofs, men den ger ju utslag iaf), så jag har något att se fram emot.

Och jag får nog nöja mig med Markoolio på Spotify. Kanske kan höra en och annan låt från balkongen.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Johannes

Abandoned places - I guess we know the score!

2009-06-14 @ 12:04:12

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0