Fest i Flen

Jag var uppklädd och fin, full som ett svin. Hade prytt mitt fejs med en partymin. Irrade runt från öst till väst...
Och kunde hela texten till Millenium 2.

Då jag var bortrest hela helgen då årets happening i Flen inträffar, var Markoolio något jag hade sett fram emot. Och jag kunde verkligen hela texten, var väl inte full som ett svin men närapå, och irrade runt för att hitta min syster. Lyckades uppfatta 3 låtar, och hade klart roligast under Millenium 2. Ljuva barndom...

Efter en halvtimmer nere i Sveaparken anlände Anita och Sofia med vänner, så vi begav oss hem till mig. Det blev mycket nostaligprat, så jag förstår om resten av sällskapet inte hade så jätteroligt. Men det hade jag, så inga sura miner här inte!

Idag har jag varit ledig OCH solen har lyst på mig hela dagen, så jag kan inte annat än vara glad. Skulle väl vara den förbaskade ryggen som drar ner mitt humör lite, men det är inget som lite spikmatta inte kan ordna!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0