Hier kommt die Sonne

Okej. Jag har upptäckt en ny sida av mig själv. Jag har alltid ansett mig själv vara en ganska självständig människa. Men de senaste dagarna har jag lärt mig att ibland är det raka motsatsen. Men med tanke på hur hela detta spektakel har utspelat sig tycker jag att jag har rätt att inte vilja vara hemma så mycket, och våldgästa Fredde och Jossans bäddsoffa varje natt.

Idag däremot bär det av ner till Norrköping. Ska lyssna på Rammstein på högsta volym hela vägen ner, äta pannkakor och sova skönt i bäddsoffan där nere. Får se hur jag klarar av helgen, nästa vecka har jag i alla fall bjudit in syster att bo hos mig, så det ska jag nog klara. Jag gillar inte alls den här sidan av mig själv, men det är något jag får acceptera.


I can be so mean when I wanna be
I am capable of really anything
I can cut you into pieces

I always say how I don't need you
But it's always gonna come right back to this

I forgot to say out loud
How beautiful you really are to me
I can't be without
You're my perfect little punching bag
And I need you
I'm sorry

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Vore kul att ses nångång när du är härnere i Östergötland:)

2009-06-25 @ 11:07:17

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0