I fear we're facing a problem

Solen, solen, solen. Jag gnäller inte över att den är här. Jag gnäller över att man känner sig tvingad att ligga en halv dag på en filt och plåga sig själv. Det är inte min grej längre.
Snart ska jag över till Malin, vad som händer där vet jag inte men vad det än är så blir det toppen!

Förresten, så gillar jag INTE att jag uppenbarligen blir Lindsay Lohan när jag blir dumpad. En liten Lovefool som Cardigans sjunger om. Tur att jag inte är känd, tidningarna skulle tjäna en förmögenhet på mig. Så inom en snar framtid kommer jag alltså att rasa i vikt, vara odräglig på jobbet och missbruka allt som går.

Nej, vi får hoppas att jag kan skärpa till mig nu på semestern.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Frida

Då kanske man ska passa på att utnyttja dig till max ;)

Du får gärna DRA mig ut och träna när du inte har något att göra!

2009-06-29 @ 10:48:29
URL: http://fledenvik.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0