Can you keep a secret?

Jag är otroligt besviken på mig själv. Och otroligt imponerad av Hanna som verkar klara av skolan galant. Fick resultatet på tentan idag, och det blev underkänt som kanske var ganska väntat. Men jag hade ju hoppats. Hur som helst. Till den tentan hade jag pluggat arslet av mig. Kommande tenta har jag inte ens engagerat mig i. Jag känner att jag är helt ute och cyklar när det gäller valet av utbildning, och de senaste dagarna har jag spenderat framför datorn och letat efter nya utbildningar. Förhoppningsvis hittar jag något annat som jag kan hoppa på lagom till hösten. Eller så jobbar jag lite till och tar nya tag om ett år!

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Robert

Häng med till mammöööööö och bli stadsplanerare :) Kan dela på en fin 3a på Österlen, där vi kan äta kiviks kräm varje morgon!!

2009-03-16 @ 20:00:05

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0