I was a key that could use a little turnin'

Jag vill varna känsliga läsare. Följande inlägg innehåller svordomar, självmordstankar och en jävla massa negativitet.
Typ.


Ibland vill jag fan bara dö. Jag är inne i en "Runaway Train-period". Och de som fick äran att uppleva mitt humör på gymnasiet vet att en sådan period är ingenting man tar sig ut ur i första taget.

Jag vill bara flytta till en Robinson-ö, aldrig mer bry mig om någonting och dö gammal på min strand uppäten av krabbor.
Jag vill bli en isbjörnsfadder.
Jag vill skänka en stor summa pengar till någon som faktiskt behöver den.
Jag vill bara göra nåt som betyder något för någon.

Jag vill inte vakna varenda morgon och tvinga mig upp, göra något för att jag måste och dessutom låtsas att jag faktiskt bryr mig.

Little outta touch, little insane
Just easier than dealin with the pain


(Och så kan vi väl låtsas som att det här aldrig har publicerats, så slipper vi alla obekväma situationer? BRA.)

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Ab

Jag gillar dig ändå! vi kan mata krabborna tillsammans

2009-03-28 @ 13:20:51

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0