I'm ready for it, come on bring it

Igår var det då dags att se Twilight. Har ju haft väldigt höga förväntningar på denna film, då halva min bekantskapskrets har höjt den till skyarna. Visst, den var väldigt bra. Men jag har nog inte tid att läsa alla böcker, jag kan gott och väl vänta tills nästa film.



Jag sitter här och våndas. Nu är det bestämt att jag, Robin, Fredde och Jossan ska hyra en stuga i sommar. Då kom jag med det smarta förslaget att JAG skulle ringa och boka stugan. Jag som tycker det är läskigt att ringa till Frida. Nu sitter jag i alla fall här och laddar både mig och telefonen. Wich me luck.

Rättelse: WISH ME LUCK.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Jessica

wich..?

2009-03-09 @ 17:29:44
Och vem fan är du då? Therese

Men bajsa.

2009-03-09 @ 23:16:03

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0