Monstermyra? Tvestjärt?

Avgör själva.



Vad det än är så låg det på min våffeltallrik! DÖD ÅT EUROSHOPPER säger jag bara. Jag kommer aldrig mer i hela mitt liv stoppa i mig något som har med sylt eller euroshopper att göra. Funderar skarpt på att skippa hela grejjen med mat. Jag stoppar hellre i mig ingenting, än stoppar i mig något som jag inte vet vad det är.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Frida

Euroshopper? Det hade jag kunnat säga för länge sen att man inte ska köpa! Stäm dom ;) Ring aftonbladet och expressen! XD

2009-03-25 @ 17:01:39
URL: http://fledenvik.blogg.se/
Och vem fan är du då? Hanna

USCH! Nästa gång kallar mig snobbig för att jag inte äter euroshopper ska jag visa dem den här bilden. Hoppas att missödet inte sabbade hela din totala våffelupplevelse, min blev FÖR gudomlig. Alldeles för mycket grädde;P

2009-03-25 @ 17:04:02
URL: http://hannachristine.blogg.se/
Och vem fan är du då? Robert

Det är ju en tvestjärt ser du ju, ät och var nöjd :)

2009-03-25 @ 18:32:22
Och vem fan är du då? Jessica Andersson

Faan, va mysigt! Madde trodde att det va en jättemyra. Jag tror att det är en mutant myra. Eller typ en hästmyra för det ser ut som om den har en vingar längst bak på kroppen ^^

2009-03-26 @ 09:20:02

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0