Så vill tittarna

Då var ännu ett spektakel över. I alla fall för någon månad. Såhär i efterhand är jag ganska nöjd över resultatet i Melodifestivalen. Operalåten blir bara bättre och bättre varje gång jag hör den. Att den slog ut Uggellåten gör den bara ännu bättre. Visst hade jag andra favoriter, då jag slängde iväg panikröster till både Måns, Alcazar och Heat. Just för att Snälla inte skulle vinna. Men operan är något nytt från Sveriges håll, så jag tror att detta kan gå bra.

Och jag håller fast vid att Ugglas och hon med Alla-låten är fruktansvärt fula. Då jag alltid ser människor som är 100 gånger snyggare än vad jag någonsin kommer bli, tycker jag att det är min mänskliga rätt att påpeka för hela världen när jag faktiskt hittar någon som är fulare än mig :)

Men jag måste slå ett slag för Molly Sanden! Inte bästa låten kanske, men helt klart värd med än 2 poäng.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Kunde inte sagt det bättre själv! Panikröstade också på Alcazar för att Ugglas inte skulle vinna, fattar inte vad svenska folket tänker med som ger den där apliknande kvinnan så många röster. En klassisk skandal! Jag tycker Malena Ernmans låt är rätt bra, men då under sista röstningen när jag insåg att ingen av de bästa låtarna skulle vinna så hejade jag på henne som bara den - för att allt är bättre än ugglas!

2009-03-16 @ 10:53:25
URL: http://hannachristine.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0