Sing to me of the plans that you have for me over again

Så var det då dags, dagen till ära. Lite tröstshopping med Robin stod på schemat. Jag har bestämt mig för att hoppa av skolan och göra något helt annat. Jobba på ICA kanske? (Haha). Hur som, jag trivs bättre med att gå upp tidigt för att gå och jobba, än att tvinga mig upp till en stad, en skola, en utbildning och en klass som jag inte alls gillar. What's the point? Jag vet att jag kommer hitta på något mycket mer meningsfullt att göra med mitt liv. Även om jag kanske får vänta ett tag till med att komma på vad det är. Fram till dess ska jag bara må bra =)

Tillbaks till shoppningen! Vi styrde kosan mot Norrköping. Jag lyckades inhandla en brokig skara artiklar. En uggle-sparbössa i massa fina färger som kommer passa perfekt i nya hallen, ett par barbie-rosa lack pumps (otroligt coola, skratta inte!), lite påfyllning av smink och två t-shirts med fyndiga tryck. Var det något mer var det förmodligen inget viktigt köp. Robin lyckades inhandla t-shirts och lite underwear.

Jag lyckades också få reda på att jag ska få en spikmatta i födelsedagspresent! Lyckan är total!

Nu ska jag lyssna en vända till på Mandy Moore - Only Hope.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Låter som ett bra val. Det är dumt att slösa tid på nåt som inte känns rätt! Är för övrigt oerhört avundsjuk på de barbierosa lackpumpsen, har spanat på ett par sådana på bianco hur länge som helst men har ännu inte kunnat rättfärdiga ett inköp. Alla rättfärdningstips är välkomna för de är verkligen läckra!

2009-03-31 @ 17:00:49
URL: http://hannachristine.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0