Vad är det som ska göras ikväll egentligen?

ÄNTLIGEN. Jag har verkligen inte förstått vad alla menar när de säger "Britneys snusk-låt", och pratar om If you seek Amy. Vadå? Hon letar efter nån jävla Amy-brud. Är hon lesbisk?
Sen gick det upp ett ljus, och för er som fortfarande inte förstått eller inte ens har hört låten (SKÄMS) kommer den briljanta twisten här:

All of the boys and all of the girls are begging to if you seek Amy tonight. =
All of the boys and all of the girls are begging to F-U-C-K ME tonight.

Jag tycker det är genialiskt, och låten makes way more sense när jag förstår det finstilta.


Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Haha vad du är sen med det där, du som alltid är före mig när det gäller musik;P

2009-03-19 @ 23:31:07
URL: http://hannachristine.blogg.se/
Och vem fan är du då? Therese

Jag vet att jag är sen, jag har hela tiden hängt upp mig på att texten är ganska konstig att jag inte ens funderat på att det menas något helt annat. Jag hajjar bara när saker är uppenbart snuskiga ;D

2009-03-20 @ 09:09:54

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0