Visst, jag kanske har ett hjärta av sten.

Det är klart att man ska tycka synd om brottsoffer. Blir någon bestulen på en halv miljon är det klart man ska förakta den som har tagit pengarna.
UTOM I DETTA FALL.
Tanta har alltså sparat ihop en halv miljon under flera år i sitt skrivbord, blir tillsagd att sätta in pengarna på banken, TAR SPÅRVAGNEN TILL BANKEN MED PENGARNA I EN PAPPERSKASSE, och glömmer pengarna på spårvagnen.

1. Varför ens komma på tanken med spårvagn? Be om skjuts människa!
2. Varför litar inte pensionärer på banken? Nej, bara för att jag kan ta ut pengar från samma bank som dig betyder inte det att banken tar av dina pengar. 
De kommer alltid att finnas där, till skillnad från dina skrivbordspengar.
Som jag alltid har sagt:
Bättre med en halv miljon på banken än en halv miljon på spårvagnen.

Det sägs att det finns en övervakningsfilm från spårvagnen, och att den som har tagit pengarna kan hittas och bli åtalad för stöld. Jag hade LÄTT tagit påsen, och sagt att jag blev provocerad att ta pengarna när påsen stod där.
Vem fan hade inte blivit det?


Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Läste också det där, hur kan hon vara så korkad?!

2009-03-02 @ 09:45:57
URL: http://hannachristine.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0