Poor thing

Nu har alltså svininluensan kommit till Sverige. (Det känns i alla fall som att näsan håller på att utvecklas till ett tryne, jag återkommer när jag vet mer) Men ni kan vara lugna, jag var hemma från jobbet idag och det blir likadant imorgon. Får se hur jag klarar av fredagen. Känns som att jag måste vara frisk då, nu när jag har lämnat bort en röd dag till någon annan har jag inte råd att vara grisig längre.

Dagen har spenderats i soffan, började med Vakna med the voice klockan 8, bytte till första OC-boxen 20 över 9 och satt där till ungefär 10 i 4. Effektiv dag, om jag får säga det själv.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Jessica

Imorgon kommer jag och rensar din näsa med hjälp av min hårfärgs lukt! Det gör nog susen.

2009-05-20 @ 20:11:37

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0