Seasons in the sun

Då var vi där igen. R har lyckats klämma in två jobbtider på min semester. Men jag har inte mage att vara arg på honom, det finns ju faktiskt en gräns för hur mycket en människa kan hålla reda på. Däremot tänker jag inte ta på mig ansvaret återigen att försöka byta bort de två tiderna. Det överlåter jag till honom.

Detta lilla missöde förde faktiskt med sig något bra. När jag planerade min semester första gången planerade jag runt festivaler och diverse tillställningar. Då jag nu inte ska iväg på något sådant är detta ett ypperligt tillfäller att ändra mina semesterplaner helt! Högst på listan står en Britneykonsert, som redan är bestämd, och en tvåveckorstripp till Grekland.
Måste bara hitta de perfekta veckorna. Och så måste jag klura ut hur mycket ledigt jag ska ha egenligen. 2+2 veckor känns lockande. 2 veckors slappande, 2 veckor Grekland.


Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0