Sony BMG ville sänka vårat el-pris.

Vi har som bekant skaffat hemtelefon. Jättesmidigt för telefonförsäljare, jätteosmidigt för mig som hatar dom. Hur som, imorse ringde det på telefonen.

- Therese.
- Ja hej, jag ringer från Sony BMG, har du Robin där?
- Robin, telefon! (Fan i helvete, nu har de spionerat och vet att jag har laddat ner musik! Hur mycket böter kan det vara? 10 000?)

Robin lät allvarlig men förvånansvärt lugn. Det berodde nog på att samtalet inte alls kom från Sony BMG, utan från ett elbolag som hette något i stil med "svenska el". Borde kanske kolla upp hörseln, annars kommer jag väl drabbas av hjärtinfarkt nästa gång en telefonförsäljare ringer.


Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Gå med i Nix så slipper du telefonförsäljare:)

2009-05-16 @ 10:39:51
URL: http://hannachristine.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0