Stay with me honey, stay with me honey, stay with me

Då var ännu ett års födelsedag avklarad. Blev lite tungt framåt natten, men det hör väl till har jag förstått. Magnus Betnér var otroligt rolig, helt klart värd pengarna.

Mina presenter är jag också nöjd med. Då jag bara önskat mig en spikmatta och strumpor kunde jag inte bli annat än nöjd. Robins föräldrar lyckades även pricka in ett presentkort på helkroppsmassage, och mamma gav mig John ME's skiva. Och inte nog med det! Då det även råkar vara så att han faktiskt jobbar på mammas jobb, ska jag få den personligt signerad. Kan knappast bli bättre!

Nu har jag även prövat på spikmattan. Först upplevde jag en svidande känsla, inte alls behagligt. Sen kom värmen, och den svidande känslan släppte. Sen somnade jag och vet inte vad som hände, men när jag vaknade kände jag mig helt tom. Ungefär som när man har grinat ögonen ur sig och inte har något kvar. Nu känner jag mig bara helt lycklig. Underbar känsla.





When you are feeling tired I'll lie there with you
When you get up early in the morning I'll get up with you
If you have a craving I'll get it for you
If you wanna take a ride all by yourself I'll be waiting for you

When you're feeling fired up I'll fire with you
If you had to lie a little I'll let it be true
When you get low, I'll get lower than you
When you've had enough I've had it much more than you knew


Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Sofia

Hur bra låt som helst! Synd att hans andra låtar inte är lika bra.. :/

2009-05-11 @ 08:54:03
URL: http://sofiasnya.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0