Very funny funny guys

I helgen bär det av på kryssning, vilket innebär att jag missar eurovision. Ingen big deal egentligen, jag är inte så exalterad över spektaklet som jag brukar vara. Den enda anledningen att titta skulle väl vara alla olyckliga namn som de har lyckats hitta på både artister och låtar. Jag menar, en sångerska som heter Anush, och en låt som heter Hora din Moldova? Låter som något AIKs supportrar skulle kunna skrika på läktaren.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Robert

När blev du vetandes om AIKs läktarkultur?

2009-05-16 @ 00:15:17
Och vem fan är du då? Hanna

haha I see what you mean, en hette cukrov också;P

2009-05-16 @ 10:40:46
URL: http://hannachristine.blogg.se/
Och vem fan är du då? Robert

När vart AIKs supportrar senast uthängda i TV?

2009-05-16 @ 13:46:24

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0