We gonna zip baccardi like it's my birthday!

Det är ingen vanlig dag för det är faktiskt min födelsedag! En dag då svininfluensa inte existerar, pensionärer och stockholmare handlar som vanligt folk på ica, och finanskrisen är som bortblåst. Hallelujah. Hur som helst. Idag har jag hittills hunnit med att få en present, städa, promenerat fram och tillbaks till kyrkan, och äta lite jordgubbar. Det som kvarstår är ett långt och skönt bad, inhandling av mat inför kvällen, göra sig i ordning och äta maten. Vad som händer senare återstår att se.



Mansonplanerna ligger på is för tillfället. Får se hur det blir med det. Något som är säkert är i alla fall min bokning av Britney-biljetter på måndag (skönt att det faktiskt okej, enligt mig och Johannes, att ha en så varierad musiksmak) är spikad. Bokar två stycken, i 900-kronors klassen. Intresserade får gärna höra av sig.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0