WIHO

Jag fick nyss ett anfall och lämnade lite fradga på tangentbordet, så jag vill varna för eventuella stavfel. NOICE kommer till Amazon, men eftersom det förmodligen bara är jag som är exalterad över detta så ska jag lämna datorn genast och utöva någon form av indiandans. Ni andra kan väl lyssna på låtarna och komma till amazon i oktober, lika uppspelta som jag kommer vara.

Och btw, svininfluensan börjar ge sig nu, så imorgon är jag fit for fight för 5 timmars jobb på ICA. Inte helt fel på en söndag.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Haha har fortfarande kvar "En kväll i tunnelbanan" på datorn sen du la in den nångång i ettan på gymnasiet, rätt svängig låt det där;P

2009-05-23 @ 19:19:38
URL: http://hannachristine.blogg.se/
Och vem fan är du då? Jessica

men jaha, vilken tid jobbar du?

2009-05-24 @ 13:51:19
Och vem fan är du då? Johannes

Romans för timmeee-eeen

2009-05-29 @ 00:29:28

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0