Äckliga jag

Jag hatar att duscha. Inte att vara nyduschad och fräsch, men själv processen för att nå fram till detta är enormt jobbig.

Först ska man orka ta sig upp ur sängen och ut i den kalla lägenheten. Sen ska man ta av sig sin varma nattklädsel och stå naken och blottad i den kalla lägenheten. Sen tvingar man sig in i duschen, och visst, det varma vattnet är underbart. Sen måste man STÄNGA AV det varma vattnet för att schampoonera håret. Och schampoot kommer självklart rinna ner i ögonen.

Sen är det dags för balsam, och är man som jag så är detta delen när man tappar halva håret, och det orsakar stopp i avloppet.

När man tillslut är klar ska man torka, smörja, föna, fixa... Ja, det är en evighetsprocess. Men 2 timmar senare så känns det ganska bra!

Men visserligen är jag fortfarande ganska äcklig. Jag borde ha rakat mig på alla ställen som en kvinna bör raka sig på, men idag hade jag inte lust att göra processen ännu jobbigare. Får bli en helgsyssla!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0