Bad Influence

Bytte bort halva min jobbtid idag för att ta en tur till Etown och fixa inför helgen. Har ju inte riktigt haft möjlighet tidigare då jag har varit förkyld i drygt en vecka. Gav Jessica en tidig födelsedagspresent som jag tänkte att vi kunde ha imorrn, nämligen Singstar Queen. Big mistake.

Inte nog med att det var hutlöst dyrt om man jämför med typ CDON (men jag orkar aldrig beställa från internet ändå, lägger jag ut pengar på något vill jag ha det på en gång!), The show must go on fanns inte med! Så nu är jag lite sur och vill inte ha några julklappar iår. Jag vill aldrig mer handla. Jag vill inte ha mer saker. Och jag vill verkligen inte veta hur mycket pengar jag gjorde av med idag.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0