Besegrad

Igår kände jag att det var en redig förkylning på G. Det kändes i huvudet, näsan, halsen, ja överallt där det kan kännas. Men sånt har jag inte tid med så jag stoppade kroppen full med Omega 3, Sinova och Te. Och idag känns det mycket bättre! Är kanske dumt att säga så, det kommer väl straffa sig ikväll, men jag ska fortsätta göda min kropp med nyttigheter, har även tänkt att ta mig upp till ICA och inhandla diverse c-vitamin frukter. Bye bye svinis!

Just dessa märken har jag. Och NEJ, jag har inte gått på den larviga reklamen på tv för Sinova.
Jag hade den innan, så det så.


Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0