Det känns som september

Jaha, då fick man äntligen arslet ur vagnen och ringde vårdcentralen. Har inte pratat med någon livs levande människa än, men nu har jag iaf ringt. Hade tänkt ta bort några födelemärken - hudcancer, nej tack. Och sen upptäckte jag även i helgen att mina p-piller är slut. Jag borde väl kanske ha varit ute i god tid, men å andra sidan händer det inte så mycket nu för tiden så jag har väl ingen brådska, haha. Kanske skulle boka tid hos psykologen när jag ändå håller på?

Nej, skärpning! Snart är det Factory Outlet som gäller, och kl 15 ska jag befinna mig på AU-center. Spännande.

Borde väl prata lite om helgen också. Världens bästa helg. Det jag kommer ihåg iaf. Mer än så behöver jag inte säga.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0