Dreamcatcher

WEEEEI. Mina första objekt är sålda på Tradera! Har fått pengar för en film nu iaf, 41 kr! Jag närmar mig sakta men säkert miljonen...

Och Hanna undrade hur jag fått för mig att jag skulle bli brandman. Egentligen har jag alltid vetat att jag vill bli det. Men det kändes som att vissa saker bara var sånt man skulle drömma om, aldrig göra till verklighet. Och de senaste åren har jag insett att livet är för kort för att bara gå och drömma, vill man uppnå något får man ta tag i sig själv!

Och det har jag gjort nu! Tror visserligen inte att jag kommer in då mina betyg borde vara bättre, men eftersom jag har tagit tag i det också och börjat läsa på komvux så ska det också ändras på!

Eller ja, jag har boken och papprena. Jag ska bara öppna boken och börja läsa.

Sen ska jag bara söka till Idol, gå på Rock am Ring och åka till något avlägset land och göra lite nytta, sen är jag nog relativt nöjd för tillfället. Men då måste jag ju skapa nya mål och drömmar..? Jobbigt.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Låter bra det där!:) Tycker också man ska följa sina drömmar, tror inte man blir glad om man utbildar sig till något man inte vill jobba som egentligen. Du vet Winnerbäck: "..Hon som ägnade all sin tid till nåt hon inte ville bli för det var bara där det fanns en plats" - inte bra. Tror du kommer bli den grymmaste brandmannen (brandkvinnan?) nånsin:)

2009-11-25 @ 13:10:49

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0