En pessimist i sitt livs form

Okej. Jag vet PRECIS vad som krävs för att jag ska bli lycklig nu. Att fyra personer, som blivit antagna till Skydd mot olyckor i Sandö väljer att tacka nej till platsen. Och jag hatar att det inte finns något jag kan göra för att påverka. Seriöst. Fjärde reserv. Det är det bästa jag har. De andra reservplatserna kan jag ju bara skratta åt. Och visst, det är Sandö jag vill till. Men varför skulle jag ha sån tur att 4 stycken som har fått bättre resultat än mig på högskoleprovet väljer att hoppa av? Nu måste jag alltså vänta drygt en månad på att 4 främlingar ska avgöra hur jag ska spendera det närmaste året?

Jag orkar inte. Nu ska jag begrava mig i Scrubsavsnitt och låta allt annat försvinna.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

4 reserv brukar räcka mycket väl på de flesta utbildningar. Jag var 2 reserv på min efter första antagningsbeskedet, men de tog in många fler än så. Även efter 2 antagningen kom det till nytt folk under de första veckorna. På läkarlinjen här i Linköping tog de till och med in ca 30 reserver EFTER andra antagningen. Så deppa inte ihop än, 4 reserv = goda chanser!

2009-11-30 @ 10:03:17

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0