Förlåt, känsliga läsare.

Okej, hoppas ni inte blev alltför förskäckta av mitt senaste inlägg. Inte riktigt vad jag brukar skriva om, men jag ville testa om man kunde höja besöksstatistiken genom att skriva om något som folk faktiskt är intresserade av, haha! Känns inte som att någon bryr sig lika mycket som jag gör om mina humörsvängningar och Takida.

Idag är jag sjukt trött btw. Somnade väl strax efter 3 igår var (var tvungen att komma ikapp i Greys, lyckades ju missa senaste avsnittete igår då jag valde att se nyaste Harry P-filmen), och när klockan då ringer 07.30 är det inte konstigt att man är trött.

Jobb om 3,5 timmar, ciao!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0