Ge mig.

Jag vill gå på konserteeer! Här är min måste-lista.

Red Hot Chili Peppers - Sett, måste ses igen.
Rammstein - SKA ses 20 februari.
Westlife - Sett, måste ses igen.
Robbie Williams - Sett, måste ses igen.
Bon Jovi - MÅSTE ses.
Guns 'n roses - MÅSTE ses.
Aerosmith - MÅSTE ses.
Mötley Crüe - KUNDE ha setts i sommar, hoppas jag får chansen igen.
Volbeat - MÅSTE ses.

Och sen hade jag velat se Queen och Nirvana, men man kan inte få allt här i världen.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Johanna

Åhh.. Ja är med på Bon Jovi!! Vill vill vill se dom när dom kommer =)

2009-11-11 @ 21:55:05

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0