Get me started

Inatt tror jag att någon dog i mitt trapphus. Om polisen ringer, så var det kl 2.09. Note to self.

Anywaaay. Idag skulle jag ha jobbat den förträffligt braiga tiden 13-21.15. En lördag. Men förkylningen stoppade mig än en gång, och jag har förlorat ett antal kronor. Är visserligen mycket piggare i huvudet idag, men nästan och halsen är fortfarande fyllda av saker som vi inte ska prata om här.

Imorrn är det bio med Hanna och hennes vän Rosanna som gäller, New Moon! Men först ses vi hos Hanna och kollar på första filmen :)

Och om exakt en vecka är det Jessicas födelsedag, vilket jag hoppas ska firas stort. Men först har jag tänkt att ta en tur till Stockholm över dagen. Takida spelar och signerar skivor i en Jack & Jones-affär, och jag tänkte förena nytta med nöje och köpa Jessicas present när jag ändå är där! Och eftersom ingen ville följa med mig på konserten i Linköping så tänker jag inte ens bry mig om att fråga om någon vill följa med mig till Stockholm och köa för att se Takida spela två låtar, haha! Men det gör mig ingenting :) Men om någon nu skulle vilja följa med frivilligt säger jag såklart inte nej!

Are you ready to fall?
Come inside, hold me tonight
I’m ready to fall

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0