He's bringing sexy back

För alla som hann läsa mitt förra inlägg; jag ber om ursäkt. Ibland hamnar jag i en känslomärssig berg och dalbana, och då vet man inte vad som kan hamna i bloggen. Nevermind that!

För nu är jag ÖVERLYCKLIG (och en smula upphetsad, haha) efter att ha sett New Moon. SE SE SE SE!


Team 17-årig man eller Team 22-årig pojke
Team hunk eller Team skunk?
Team Jacob eller Team Edward?


Och för er som hör till Team nr 2, bli inte sura. Klart jag måste få driva lite med er, det lär ju ni också göra haha.


Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Johanna

hmmf.. ja tycker inte den bilden gör honom rättvisa.. måste vara en gammal bild.

2009-11-22 @ 23:46:04
Och vem fan är du då? li

Jag tillhör verkligen tema jacob. Visst är edward snygg... i ansiktet men jag rös av obehag när han var utan tröja i filmen, bara massa hår på bröst+mage och inga muskler ju! vad hände.

Jacob är ju dunder het med gullene hud och riktiga muskler :D

2009-11-23 @ 12:05:51
URL: http://fau.webblogg.se/
Och vem fan är du då? Pillan

EDWARD! Ska jag behöva trycka in det i skallen på dig, va va va va? Kul att du publicerade en bild på Pattinson när han är 12 år gammal. FUSK! anabolajake går bort - in med pattinson! och edward. Gärna båda två. samtidigt.

2009-11-24 @ 20:35:42
URL: http://obeskrivlig.wordpress.com

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0