I hope you had the time of your life

Jag testade att googla mitt eget namn. Då jag inte har nåt originellt efternamn som Ledenvik, Alderfalk, Arehäll eller Bouvin, var det ingen större överraskning att det dök upp saker som inte alls hade med mig att göra. Men när jag sökte på bilder dök det upp fyra stycken... PÅ MIN SYSTER?! Vilket totalt misslyckande. Och ändå har jag gått media och gjort en hemsida, spelat innebandy och fotboll och faktiskt gjort några mål. Så jag borde ju faktiskt dyka upp någonstans. Men icke.

Och HAHAHA, trodde seriöst inte att hemsidan fanns kvar. Fast det är klart, har ju ingen aning om hur man tar bort den så den får väl finnas där helt enkelt. Om ni tittar in, bör ni absolut gå in på arbetsprover och kolla in min grymma animering gjord i Photoshop. Det ska iaf jag göra, tar nog en titt på Anitas också ;)

Jösses, jag hade inte ens börjat på ICA när den sidan gjordes.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Robert

HAHA, din animering i Photoshop är ju underbar!

2009-11-29 @ 22:14:29
Och vem fan är du då? Hanna

Jag mailade passagen för en relativt kort tid sen och fick dem ta bort min;P man kunde tydligen inte få bort den på annat sätt...

2009-11-29 @ 22:50:03
Och vem fan är du då? Jessica

Weeeeii! ^^

2009-11-29 @ 23:24:30
Och vem fan är du då? Ab

hahaha jag hatar dig! Oscar tyckte dock de var jätte kul!

2009-11-30 @ 11:04:51

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0