I put on my best but I'm still afraid.

Jag ber om ursäkt för att jag har betett mig konstigt, och jag ber om ursäkt för att jag kommer att bete mig konstigt framöver. Men jag mår inte bra, och jag har inte mått bra den senaste tiden heller. Personligen tycker jag att denna helg fick mig att inse det. Och jag känner att mina närmsta behöver veta om det. Jag kan inte bara skaka av mig all skit som har hänt, och jag hatar personen han har fått mig att bli.

Men jag vet att jag vill, ska och kommer bli bättre, och detta är väl ett litet steg på vägen. För jag är inte mycket för att prata, så det blir inte bättre än såhär just nu.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Ab

Det fixar sig till slut och det finns bra killar där ute också, dom är bara lite sällsynta!

2009-11-30 @ 22:19:28
Och vem fan är du då? Emma

Jag tyckte det var synd hur det blev i Fredags. Men jag finns här, som ja gjort från o till under uppväxten. Tycker jätte mycket om dig vännen, jag hoppas vi ses när jag kmr ner om 2 veckor igen. Hoppas du kommer upp till Sundsvall o pluggar :)

2009-12-05 @ 15:55:34

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0